Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Olefirenko O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Karpishchenko O. I. Enterprise management systems: the case of "Primary Radiology Group" [Електронний ресурс] / O. I. Karpishchenko, G. O. Peresadko, O. M. Olefirenko // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 218-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_28
| 2. |
Olefirenko O. M. Methodical approach to estimation of industrial enterprises' technical and technological development level [Електронний ресурс] / O. M. Olefirenko, Y. I. Nagornyi, О. G. Shevliuga // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 8. - С. 464-470. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_8_57 Розроблено методичний підхід до оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку промислового підприємства. Представлено послідовність оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку підприємства. Запропоновано двовимірну матрицю оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку на основі технічної та технологічної складових. Представлена матриця надає можливість позиціонувати підприємство за рівнем техніко-технологічного розвитку, оцінити його на певний момент часу. Виділено і охарактеризовано зони матриці, на основі яких запропоновано варіанти стратегічних і тактичних дій для забезпечення подальшого розвитку промислового підприємства.
| 3. |
Olefirenko O. Methodic tools to optimize marketing expenses of the innovatively active industrial enterprises in Ukraine [Електронний ресурс] / O. Olefirenko // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 1. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_1_7
| 4. |
Olefirenko O. Theoretical and methodic grounds to identify potential sales markets of innovative production for Ukrainian machine building enterprises [Електронний ресурс] / O. Olefirenko // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 4. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_4_9
| 5. |
Chygryn O. Green Brand as a New Pattern of Energy-Efficient Consumption [Електронний ресурс] / O. Chygryn, A. Kuzior, O. Olefirenko, J. Uzik // Marketing and management of innovations. - 2022. - № 3. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2022_3_9
| 6. |
Nesterenko V. The Impact of AI Development on the Development of Marketing Communications [Електронний ресурс] / V. Nesterenko, O. Olefirenko // Marketing and Management of Innovations. - 2023. - № 1. - С. 169-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2023_1_17
| 7. |
Litvinov D. Assessment of the tillage impact on soybean productivity [Електронний ресурс] / D. Litvinov, O. Olefirenko // Plant and soil science. - 2023. - Vol. 14, № 3. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pss_2023_14_3_8
|
|
|